7 idei

1. Spotul asta m-a facut sa imi aduc aminte de niste fantezii vechi, cu mine coborand la majoratul vreunei tipe fix din cabina unui camion de 20 de tone. Ce bine ca nu avem bani multi in adolescenta, suntem feriti de un porcoi de momente ridicole. Acum am niste fantezii mai evoluate, ma vad in fiecare blocaj de masini conducand un tanc. Da, stiu, m-am maturizat. Revenind la spot – e raspunsul la intrebarea: ce crezi ca poti sa patesti daca te duci sa cumperi un camion de la Volvo sau de la Man, in loc sa vii la Mercedes?

2. Asta e tipic pentru Nike. Iau o croma, un antrenor de baschet, camere video de n’shpe mii  de dolari, un software dedicat si ajung cu un poster (plus o experienta de neuitat) in camera unui copil care viseaza sa ajunga vedeta NBA. In plus, aici se pun bazele unei retele sociale ideale – una bazata pe un interes comun. Bine, sunt o gramada de alte amanunte care fac din actiunea asta ceva maret, si ma gandesc numai la felul in care se simte un copil implicat direct. E ceva ce trece dincolo de 10-20 de perechi de incaltari pe care o sa ti le cumpere omuletul ala de-a lungul vietii. Unele idei dau cu minus la ROI pe cap de cumparator, dar in capul altor milioane dau cu plus.  Enjoy Nike’s Film Room:

3. Nu pot sa ma abtin. Nu voiam sa dau doua de la Mercedes in aceeasi lista, dar m-as simti vinovat sa tin asta doar pentru mine. Hai sa vezi ce-au facut nemtii cu outdoor-urile din metrou si cu cheile de masini din buzunarele oamenilor:

4. KLM se joaca de-a socializarea cu rezervarea locurilor in avion. In materialul de mai jos vezi mecanismul explicat in detaliu plus un pic de show off, desigur:

Mie, sincer, imi place sa zbor cat mai lejer, daca se poate sa nu am vecin, e perfect. Si ma intrebam: cine oare o sa vrea sa stea langa mine daca imi schimb poza de pe profilul Facebook cu una de genul asta?

Bine, s-ar putea sa zbor singur in avion, nu doar fara vecin :D. Sincer sa fiu, nu cred ca va avea mare succes. Dar o sa fiu cu ochii pe el, sunt foarte curios care va fi evolutia conceptului.

P.S. Mi se pare mie sau materialul video de prezentare chiar are ceva din filmele lui Almodovar? 😀

5. Ideea asta mi s-a parut foarte draguta, mai ales ca spun oamenii ca a si vandut. Un 2 in 1 cum n-am mai vazut:

Couple Up to Buckle Up from T&J on Vimeo.

6. Hai ca si asta e tare. O aplicatie de Facebook facuta de Wieden+Kennedy pentru Heineken, care se potriveste ca o manusa pe Valentine’s Day. De fapt, merge in orice zi in care ai cui sa-i trimiti un mariachi gras si simpatic care sa cante o serenada asamblata de tine. Eu m-am jucat o ora cu ea, aia cu “vino sa-mi vezi colectia de timbre” mi-a placut cel mai mult. O gasesti aici daca vrei sa iti faci de lucru.

Iata si “sales speech”-ul:

7. Si am ajuns la ce incoroneaza lista, in opinia mea. Oricum, am ezitat mult intre Serenada Heineken a celor de la W+K si materialul de mai jos. E vorba de un clip al celor de la Red Hot in care interactivitatea e dusa la un alt nivel. Bai, da e dusa rau de tot! Foloseste sagetile sa navighezi intre planuri sau sa dai zoom, vezi ca mai ai si alte bunatati (hints) pe acolo. Enjoy!

Si gata. Poate imi fac un obicei sa postez in fiecare vineri o lista de idei care m-au facut invidios. Chiar, tie ce ti-a placut cel mai mult?