7 idei. Episodul 3

1. Peugeot se pozitioneaza frumos in ultima vreme – “oferim extensii ale corpului pentru soferi”. Cei de la BETC au scos din pozitionarea asta un material video interactiv, de tipul “alege continuarea”, in care un tip care tocmai a fost prins inselandu-si partenera trece prin tot soiul de aventuri. De fiecare data cand tu alegi “sa nu-si asculte corpul”, tipul o pateste destul de amuzant. Iti recomand sa dai click pe “NO” ย ori de cate ori ai ocazia. Dupa aia oricum nu vei putea continua povestea fara sa dai YES…Link aici

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Fabrica de Fericire, sucursala Istanbul. Valentine’s Day.

3. Mastercard Tango continua linia “Priceless”. Desi spotul dureaza destul de mult (1 minut), mie mi-ar fi placut sa mai tina. Poate fiindca imi plac atat de mult tangoul si Borges, poate fiindca reclama chiar e buna. Nu conteaza. Uite:

4. Pai ori suntem asiguratori, ori nu mai suntem. Cam asa se livreaza un mesaj memorabil:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cezarul: TM Advertising, Irving, Texas. Clientul: Nationwide Insurance

5. Ai auzit de fenomenul BWVAKTBOOM? In romaneste ar fi PMADVSDAMRID si ar veni de la “prietenul meu a devenit vegetarian si de-atunci ma rupe in doua” – traducere aproximativa a lui “”Boyfriend went vegan and knocked the bottom out of me”, adica BWVAKTBOOM. Asa promoveaza PETA veganismul. Cam animalic, as zice. Iata spotul:

 

6. O stiai pe asta? BBC iPlayer e tare de tot cu insightul – touching the stars? Pe bune? Pe bune! ๐Ÿ™‚

 

7. Un colaj care-ti “aresteaza ochii”, facut pentru iubitorii de filme, de Valentine’s. De cine si de ce – se poate vedea la finalul montajului. Vorbim ๐Ÿ™‚