7 idei. Episodul 2

1. Deschid seria cu niste sneakers “dă creativ”. O să îi vezi cu siguranţă prin agenţii cât de curând. Între noi fie vorba, chiar arată într-un mare fel, iar mai multe modele poti gasi aici (sunt si cu benzi desenate, si din jocuri sau filme – merită sa tragi cu ochiul). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Mi-a plăcut foarte, foarte mult o idee a celor de la BBDO, care au folosit tehnologia Kinecto pentru a te ajuta să înţelegi ce simte părintele unui copil autist. Rareori mi-a fost dat să văd o faţa mai umană a tehnologiei.

3. Papercut e un shop care vinde carte, muzica şi filme, pentru cei care nu ştiau asta deja. Ei bine, au ales să se promoveze printr-unul dintre cele mai lungi copy-uri văzute în ultima vreme. Eu, unul, ador copy-urile lungi, adverstory-urile. Iar ideea celui de mai jos imi place cu atat mai mult si pentru că demolează un mit/clişeu al adresării care trebuie sa fie MUSAI pozitivă, că aşa ar fi zis nenea Ogilvy. Începe cu “This is not your life”.  O să-ţi placă şi ţie dacă engleza nu-i o limbă foarte străină pentru tine. Click+click pentru mărire:

 

 

 

 

 

4. Asta sigur o sa ii placă Danei, care conduce o operatiune de guerilla online pentru (pauză publicitara de familie) o alimentatie sanatoasa. Este o serie de ilustratii care arata ca nu poti face chiar tot in photoshop sau in mai stiu eu ce program 3D. Uneori, pentru a câstiga un razboi, trebuie sa curga firimiturile! Vezi toata seria Soft Guerilla pe site-ul lui Kyle Bean.

 

 

 

 

 

 

 

5. Ca tot veni vorba de Soft Guerilla, am gasit pe cineva care face “Book Origami”. Asta m-a făcut să râd cu un ochi şi să plâng cu celălalt. Sper doar ca a maltratat o carte dupa care nu ar plange nimeni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai multe exemple de acest tip de origami găseşti aici

6. Nike lansează un gadget, o braţară care îţi cuantifică toate mişcările pe care le faci de-a lungul zilei.

Brăţara arată după cum vezi şi tu, adică n-o să-ţi tragi mâneca peste ea să o ascunzi, poţi seta obiective zilnice, şi bineînţeles că poţi sincroniza gadgetul cu calculatorul sau smartphone-ul. Cel mai mult imi place la aceasta idee felul in care ajută brandul, cum îl face viu şi îl manifestă prin mişcare. Mişcare ce se transforma, cum altfel, în Nike Fuel.  Spotul de mai jos, desi e un simplu colaj, mi-a plăcut cel mai mult din intreaga serie de promovare a divaisului:

7. Ca de obicei, am lasat la final ideea care mi-a plăcut cel mai mult. E o campanie facută de nemţi pentru o fundaţie catolică. “2 Euro pun multe in miscare” se numeste şi se bazează pe un nici-nu-ştiu-cum-să-i-spun – poster interactiv?- in care daca introduci 2 Euro o sa ai parte de un alt tip de experienta caritabila. Nu spun mai mult, vezi singur despre ce e vorba.

La final, daca ai observat, posterul iti face si o poză si te urcă într-o galerie pe Facebook, unde poţi ajunge dacă scanezi QR code-ul . Tare creativ neamţul, nu-i aşa?

Hai s’vem un weekend fain!