Anuntul IKEA care ne bantuie mailurile

Despre el este vorba: (click pentru a-l mari)

Am intrebat daca nu cumva e o gluma proastă. Am aflat însă că a fost văzut de colegi “la locul faptei”. Cu colturile gurii lăsate, puneam faţă în faţă atâtea execuţii inspiraţionale ale brandului ăsta, văzute de-a lungul anilor, cu mizeria de mai sus. O ipoteză aşa, spusă in cercul meu cam cu jumătate de gură, era că vor susţine că a fost ceva intenţionat (nu neapărat bine gândit), un “viral”, că tot bântuie moda asta retro printre clienti.

Viral la ce? ma întreb stupefiat de vreo câteva minute. La cantina suedeză din hol? Nu, nu, nu nu nu! M-am prins. E, de fapt, teasingul pentru o campanie de angajări. Vrem să reducem costurile (vă suna familiar?), aşa că angajăm nişte idioţi, dar nu putem spune asta. Mai mult, nu poţi spune nimic nici despre şansele de promovare ale idioţilor în cauză, dar poţi arată acest lucru: show, don’t tell. “Genial”!

Îşi bagă cineva, printre altele, CV-ul?