Viral Cosmote?

Eu zic ca da. De fapt, sunt al naibii de sigur. Vine exact cand Cosmote face o campanie sustinuta care sa mareasca increderea in acoperirea retelei. Iar viralul asta este o convorbire in metrou – deci maxim de acoperire posibil – actrita aducand vorba “intamplator” de faptul ca ar vorbi la un telefon Cosmote – operator in care are incredere mult mai multa decat in prietenul – sau, bine – viitorul ex-prieten. Incerc sa ma feresc sa judec lucrarile altor confrati, in primul rand pentru ca niciodata nu stii ce a fost cerut/care a fost brieful. Dar nu ma jenez sa vorbesc despre executii in sine, din perspectiva consumatorului. Si tocmai din aceasta perspectiva mi se pare ca au exagerat. Nu atat cu limbajul, ci cu cat de departe au mers. Aproape neverosimil. Si mai sunt cateva amanunte de executie – scapari de regie, sa zicem.

Adica: lipsa de reactie a celor din metrou, lipsa de miscare a pasagerilor din vagon, lipsa pauzelor dintre replici (asta e cea mai grava, e ca si cand ar vorbi singura) si altele asemenea il trag destul de zdravan in jos. Un punct bun este insa faptul ca numele brandului apare in prima parte (sa ii prinda si pe cei care dau exit pana la jumatate), dar pretextul introducerii vine prea nenatural: da, Cosmote, ca am incredere…cam mult. Mi-ar fi placut altfel, sa zicem ca tipul nu ar fi crezut-o ca e in metrou fiindca are Cosmote, si nu ar avea acoperire…acuma deh, nu trebuia sa zic nici macar asta. Oricum, e vorba de o bariera peste care s-a trecut in viralele telecom. Ma intreb insa daca bariera este doar de limbaj… Secventa video aici, atentie limbaj foarte vulgar:

P.S. In momentul asta secventa are 205 vizualizari. Si as paria ca va “decola”, pentru simplul motiv ca eu am primit linkul viral de la cineva care a luat-o de buna. Si respectivul lucreaza in media!